De eerstelijns helpdesk van ons bedrijf is ons visitekaartje. U kunt er terecht met allerlei vragen op het gebied van winkelautomatisering, gebruik van computers, windows enz. De helpdesk zal u altijd proberen zo goed mogelijk van dienst te zijn, ook als het een keer niet direct om onze producten gaat. Ze hebben kennis van detailhandel en  weten hoe het er in een winkel aan toe gaat. Ze beschikken over uitgebreide kennis van de software en de toepassingsmogelijkheden. Bij de ondersteuning kan naast de eigen kennis gebruik worden gemaakt van de volgende ondersteuningsmogelijkheden:

  • Onze ontwikkelafdeling die specialistische vragen kan beantwoorden en exact inzicht heeft in de interne werking van onze software.
  • De registratiedatabase, waar alle gesprekken in genoteerd worden. Wellicht heeft een collega een creatieve oplossing voor een soortgelijke situatie als die van u. Op deze manier is onze helpdesk een schakel tussen onze gebruikers die bijna onuitputtelijke praktijkinformatie beheert.
  • Wij zijn aangesloten op een netwerk van bedrijven die onderling informatie uitwisselen op het gebied van marktontwikkeling en regelgeving. Deze informatie wordt door de helpdesk doorgenomen om op de hoogte te blijven van de actuele en toekomstige situatie.

Doordat wij ook een helpdeskafdeling in huis hebben (en we daardoor niet afhankelijk zijn van derden) kunnen wij u direct aan het juiste antwoord helpen op uw vragen. Ook in geval van calamiteiten bent u dus bij ons direct aan het juiste adres. Zonodig kunnen wij inbellen en de besturing van de PC overnemen om een probleem te verhelpen of om u eenvoudigweg iets te kunnen laten zien.

Alle voordelen nog even op een rijtje: